Rast

Sitter på min rast och försöker koppla av men bloggar i stället.........fast blogg är kanske ett sätt att koppla av. Stänga ute det som finns runt om och ta fram det som finns där inne. Hade först tänkt ta en promenad runt industriområdet men såg att det regnade lite.......hoppas vädret blir bättre i morgon.
Ja, vad hade jag nu där inne som jag vill plocka fram. Just nu har jag kaos i mina känslor vilket jag inte borde ha men jag vill ju så himla mycket. Jag vill bli kramad, jag vill bli pussad, jag vill kela men min sambo vill inte något av det.
Hm, det va bara de två första veckorna.............

Kommentarer
Postat av: Milla

Bind fast han i sängen och våldta honom. Det brukar funka ;)

2009-01-27 @ 21:41:02
URL: http://millarocker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0